Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

Χτυπα σαν άνδρας ......ΑD

Αγαπημένοι μου ακόλουθοι μετά απο πολύ καιρό αποχής απο τον κυβερνοχώρο αποφάσισα μετά την πολύμηνη απουσία μου να επιστρέψω στο χόμπι μου με νέα ρότα . Απο σήμερα λοιπόν σας ενημερώνω θα ασχολούμαι αποκλειστικά με τα πιο "κουφά" θέματα της καθημερινότητας που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και γίνονται θέματα συζήτησης στα social ,στο καφενείο του χωριού στην  δουλειά μας , στα διαλείμματα μας ακόμα και στο σαλόνι μας . Και αρχίζουμε σήμερα πρώτη μέρα πρεμιέρας της νέας μας αρχής με Λαίδη ΑD όπως γράφει κ το δαχτυλίδι της στο αναρτημένο δαχτυλάκι της πολύκροτης διαφήμισης . 
"Και δεν αξίζει στο όνομά μου μια πετσούλα αρνί για μένα» τραγουδά η «Λαίδη» στην τελευταία απίστευτη διαφήμιση και τα like πολλά και τα σχόλια καυστικά 
"Είσαι με άλλη στο χωριό κι εγώ βουρλίζομαι» ξεκινά το τραγούδι η Άντζελα ενώ μια γυναίκα σε ένα μπαλκόνι εκστασιάζεται όταν η τραγουδίστρια της ρίχνει ένα βλέμμα με χαμόγελο.

«Και δεν αξίζει στο όνομά μου μια πετσούλα αρνί για μένα» συνεχίζει το «πειραγμένο» τραγούδι η Άντζελα ενώ την πλησιάζει ένας νεαρός άνδρας. 

Από εκεί και πέρα η διαφήμιση «απογειώνεται». «Εσύ;» ρωτά η Άντζελα με λάγνο ύφος τον όμορφο άνδρα και αυτός αντί απάντησης κραδαίνει δύο κόκκινα αβγά. Όλη η πομπή σταματά και περιμένει με κομμένη την ανάσα για τη συνέχεια. «Χτύπα, χτύπα σαν άντρας» λέει η «Λαίδη», ο νεαρός πρωταγωνιστής σηκώνει αποφασιστικά το αβγό και μετά... Καλή Ανάσταση!
Κλαιωωωωωω για αυτα είμαστε 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου